Dålig dag.

Igår var en riktigt dålig dag! Jag gick mest runt här hemma och kände mig nedstämt och bedrövlig. Jag får inte så mycket gjorde då utan går mest runt och suckar och gnäller. Och mitt i allt det där bestämde jag mig för att se på störtloppet eftersom jag verkligen gillar Anja Pärsson. Men så totalkraschar hon och jag blev bara ännu mer nedstämd. Det var nästan så jag började gråta när hon körde ur. För det första så såg det himla otäckt ut och för det andra så tyckte jag så synd om Anja. Det gick ju så bra! Hon hade fått ett OS-silver om det här inte hade hänt. Tråkigt. Hoppas bara att hon är okej så hon kan fortsätta köra.

Men idag är en ny dag...kanske en bra dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0