Godmorgon!

Nu har jag vaknat till liv, eller ja, för en halvtimme sedan. Jag är inte alls glad över det. Jag hade gärna sovit ett par timmar till. Jag känner mig död.
När jag kom ut i vardagsrummet här imorse och skulle tända lampan så dog den. I början av veckan dog den i hallen också. Jag börjar inse att vi måste gå och handla idag. Det börjar bli tomt i både kyl och frys också. Och alla lampor är döda. Just nu står det en skrivbordslampa på golvet i hallen så vi slipper famla i mörkret. Suck. Tänk om man hade bil, då hade det inte varit så jobbigt att åka och handla. Nu måste man gå en eivghet om man inte vill handla på dyr-Ica.

Nu jag ska fortsätta virka på Mollys kompis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0