Händelselöst.

Den här dagen har varit totalt händelselös, för mig. Björn har haft lite vänner här och dom har spelat i rollspel i vardagsrummet från klockan ett tills för någon halvtimme sedan. Detta innebar då att jag blev förpassad till köket. Inte mig emot nu när vi har en sådant skön kökssoffa, men jag har inte haft så mycket att göra. Jag har virkat klart alla delarna till min elefant, tittat på ett antal avsnitt på Kvinnofängelset, tittat på ett avsnitt av Mästarnas mästare och tittat på två avsnitt av Blåsningen. Och så lagade jag en uppskattad wok med nudlar till hela gänget. Så det har varit en ganska meningslös dag idag, men ändå rätt skönt att inte behöva göra så mycket.

Imorgon har jag min muntliga examination i Historia B. Jag är lite nervös faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0