Mormorsfilt.

Idag har jag mest virkad på min gigantiska mormorruta, min filt alltså. Det är rätt skönt att man lär sig mönstret ganska fort utantill. Passar mig perfekt så jag kan titta på Kvinnofängelset samtidigt :) Tyvärr så har mittenrutorna blivit lite vridna, men det spelar inte så jättestor roll egentligen.
Såhär långt har jag kommit nu:

Jag inser nu att det här är ett evighetsprojekt :p

Annars har det inte hänt så mycket idag. Vi har varit en sväng till Ica och handlar och hämtat paket till Björn. Jag passar på att inte göra så mycket nu medan jag väntar på min kursbok. Den kommer nog här i veckan. Från och med igår så har jag börjat läsa Samhällskunskap A. Och ja, just det. Min munta igår gick jättebra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0