Onsdag.

Idag har det inte hänt så mycket, igen. Jag har mest virkat på min filt och tittat på Kvinnofängelset. Det går framåt med filten, sakta men säkert. Nu har jag kommit så pass långt att varje varv känns som en evighet! Jag måste ju passa på nu, jag fick en avi om att min bok har kommit så imorgon ska jag gå och hämta den på posten. Då blir det inte lika mycket tid till handarbete längre. Jag har insett att det är en ganska tung kurs nu med stora studieguider.
Björn är iväg på träning nu och jag ska snart sätta igång och göra lasagne så den är klar när han kommer hem. Sen ska vi sova hoppas jag! Björn väckte mig kvart över sju imorse när han skulle gå upp. Tack för den!
Nej, nu ska jag göra något vettigt. Först virka och sedan göra lasagne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0