Super Mario.

Igårkväll kom Anna över en sväng och vi spelade Nintendo Wii och åt lite mat. Anna introducerade oss till Rayman, ett himla roligt spel :) Jag har också upptäckt att man kan ladda ner gamla Super Mario-spel så jag har spelat Super Mario Bros 1 hela morgonen! Jag är skitdålig på det eftersom jag aldrig spelade tv-spel när jag var liten. Vi hade aldrig något tv-spel. Mina grannar hade men vi spelade bara Tekken 3 då.

Idag borde jag ta tag i mitt pluggande lite. Mitt tredje uppdrag ska vara inne idag och jag har inte ens skickat in det första. Björn ska bort till skolan och plugga så jag får väl passa på då. Jag kan inte koncentrera mig när Björn vankar runt här hemma och spelar tv-spel eller tittar på film-klipp på datorn.

Det är en vecka sedan vi åkte på Gröneboläger och jag har fortfarande inte lagt ut några bilder från det. Det kommer, vart efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0