Känslostormar.

Nu har vi varit två trappor ner och tittat på Melodifestivalen. Vilket skämt Dolph Lundgren är!! Om det är honom mina tv-lincenspengar går till så vägrar jag betala den i fortsättningen!!!

Den här gamla vännen jag skrev om för ett tag sedan rör upp ganska mycket känslor just nu. Både bra och dåliga. Det är enorma känslostormar just nu. Ibland är jag arg, ibland ledsen, ibland fundersam. Ibland undrar jag hur det skulle ha varit om det inte blev som det blev. Ibland saknar jag vännen som fasiken!! Just nu gör jag det... Vi hade en så intensiv vänskap, som betydde allt för mig. Den har inte funnits där sedan jag var 16-17 år. Det är säkert 4-5 år (minst) sedan vi pratades vid senast. Det känns som att jag plötsligt har blivit 15 igen. Jag upplever allt som jag upplevde då, och det är skitjobbigt. Men jag kommer alltid att älska vännen, alltid, även om 50 år och vi inte har hörts av på 49 år. Vännen var någon som alltid ställde upp och alltid fanns där. Jag är evigt tacksam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0