Melodifestivalen.

Jaa, Melodifestivalen var ju inte så mycket att hurra över...som vanligt. Jag gillade Orsa Spelmän, mest bara för att Kalle Moreus är så liten och söt...och för att jag tycker om folkmusik i viss mån.
Efter Melodifestivalen var det dags för OS, damernas skidskytte. Det var spännande. Det gick tyvärr ganska dåligt för både ACO och Helena Jonsson. Men det är faktiskt ganska spännande med skidskytte. Det och konståkning är det jag är mest intresserad av i vinter-OS.
Nu ska vi gå och lägga oss, alldeles för sent. Imorgon måste jag försöka plugga en del...

Ja, förresten. Jag virkade lite på filten men det känns som att jag inte kommer någonstans. Filten mäter cirka 60x60cm nu så varje varv tar en evighet. Det är lite tråkigt då... Men det går framåt, sakta men säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0