Miniprojekt.

Jag har påbörjat ett litet miniprojekt för att slippa undan mormorsfilten, haha. Jag hoppas på att ju mer jag stickar/virkar något annat desto mer vill jag faktiskt virka på filten igen och inte göra det bara för att jag måste. Så ni har jag inlett ett ministickprojekt med ett garn jag aldrig arbetat med förut, men med ett mönster som jag kan utan- och innantill.

Kan ni gissa vad det ska bli? ;)

Idag kommer mina föräldrar och syskonbarn hit över dagen och ska hälsa på. Det ska bli roligt. Mina föräldrar har inte varit här sedan vi flyttade hit i augusti och syskonsonen har aldrig varit här. Systerdottern har däremot varit här tre gånger tror jag. Synd att ingen av mina systrar kommer med. Den ena jobbar och den andra har ögoninflammation tror jag pappa sa. Men vi kommer ju hem i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0