Garn-nystan.

Idag kom det massa garnnystan på posten!! Som jag förvisso beställt själv, men ändå. Vad överraskad, och glad, jag hade blivit om det kom garn på posten bara sådär som någon ville skänka mig :)


Tre nystan lovikagarn.


Tre nystan Drops Safran i gröngrå, petrol och rosa.
Det blev lite tokigt med färgerna insåg jag när jag öppnade paketet förut. Jag trodde nämligen att den gröna var grå, men tji fick jag! Tanken är att jag ska virka en trädgårdsmus i det här garnet. Jag antar att musen får bli grön istället för grå. Det blir väl fint? :p

Nu ska jag fortsätta plugga. Jag börjar bli väldigt stressad nu!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag tycker du ska göra en rosa mus :D

2010-01-29 @ 13:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0