Måndag.

Nu är jag tillbaka igen! Vi var ju hemma i östergötland en sväng i helgen för att fira pappa som har fyllt år. Det blev inte traditionellt firande direkt. Vi kidnappade honom och åkte till kanalen och åkte skridskor och fikade, och därefter bar det iväg till resturang China.
Jag vill uppmärksamma alla om att jag gick en 1,2km lång promenad på isen! Jag är livrädd och paranoid när det kommer till is. Jag tror alltid att den ska braka igenom, så jag vågar knappt vara på isen. Men igår trotsade jag rädslan och gick en promenad med Björn. Det var läskigt med det gick faktiskt ganska bra :)
Här kommer lite bilder från helgen.






Igår när vi skulle åka hem så var tåget försenat så pass mycket att vi missade vårt anslutningståg till Uppsala och fick vänta en timme på nästa. Suck. Vi var nog inte hemma i lägenheten förrän vid halv ett inatt. Det tog fyra timmar att ta sig hem till Uppsala, det tar normalt 2,5 timmar. Från och med nu är jag lite irriterad på SJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0