Revisionism.

Nu har jag skickat in mitt första uppdrag, en månad försent förvisso, men ändå. Nu är det bara tre kvar som ska göras på två veckor. Det kommer blir stressigt och jobbigt, men jag måste klara det. Det finns inget annat alternativ.
However, idag har jag skrivit om revisionisterna, de som inte tror på förintelsen. Det gör mig så arg. Dom har inga argument som håller och dom är bara respektlösa och hånfulla. Men dom verkar övertygade om att det inte fanns några gaskamrar och att det inte dödades några judar.
En sak som var väldigt märkligt var att hemsidan såg ut att vara skriven av någon med dyslexi. Inget ont om dom, men sådana "organisationer" brukar ha väldigt välskriven och övertygande text men så var det inte här. Det var totalt obegripligt ibland.
I vilket fall så blir jag riktigt förbannad när jag läser om revisionisterna. Hur kan man förneka förintelsen? Vad lever man i för värld då? Deras tankar och idéer är ett hån mot de som var tvungna att sätta livet till för Hitlers och Nazitysklands galenskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0