Röj.

Eftermiddagen spenderade jag och Björn i tvättstugan. Inte så jätteroligt men jag läste klart all litteratur till det här uppdraget. Imorgon ska jag sätta igång och skriva!
Just nu håller vi på och röjer lite i lägenheten. I stort sett allt porslin och alla bestick och allt mer eller mindre har varit skitigt så vi har diskat i två (!!) timmar och är äntligen klara. Vi byttes av på mitten. Först diskade jag och Björn röjde, sen diskade Björn och jag röjde och vattnade orkidéer. Nu ska vi bara packa också, vi åker hem imorgon. Vi ska bara vara borta över natten. Vi ska ha styrelsemöte och på söndag ska vi fira pappa som fyllde 60 år i tisdags. Men säg inte till honom att vi kommer hem. Det ska vara en överraskning. Vi ska sova hos min syster så pappa inte får reda på något. Så finurligt va? :p
Nej, nu ska vi gå ut och möta Fredrik för att instruera honom, han ska vara kattvakt. Sen blir det packning och På Spåret på SVT-play.


Såhär kan det se ut i tvättstugan :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0