OS.

Idag har jag mest tittat på reprisen av nattens OS-sänding. Det som var mest intressant var skidskytte, puckelpist och konståkningen. Jag älskar konståkning! Jag vet inte vad hoppen heter eller förstår alla regler men det är så fint att titta på!
Samtidigt som jag tittade på OS så har jag virkat på mormorsfilten. Det börjar bli lite tradigt att virka på den nu, det tar ju så lång tid! Jag tänkte här ikväll att jag skulle ge mig på att sticka en linsjal från Svarta Fåret (som den här) som omväxling men jag hittar inte mönstret. Jag har letat i säkert en timme här hemma men det är borta! Så jag får väl köpa ett nytt, hoppas någon av garnaffärerna här i Uppsala säljer det.

Snart ska jag sätta igång med maten så vi kan äta så fort Björn kommer hem från träningen. Jag är hungrig redan nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0