Lördag.

Idag har jag varit ganska effektiv faktiskt! Jag har pluggat hela dagen och äntligen skickat iväg uppdrag 3. Jag ska snart börja läsa på den fjärde studieguiden nu innan det blir mat.
Jag och Björn var ute och gick en sväng idag också! Vi gick ner till stan och tillbaka. Effektiv gångtid blev 1 timme. Jag är stolt över att jag orkade det. Björn blev också lite förvånad. Han trodde att jag skulle ta bussen hem från stan, men tji fick han!! Det var faktiskt skönt att gå en promenad trots att det var svinkallt och att jag frös 2 timmar efter att vi hade kommit hem.
Jag var inne på Yll o Tyll när vi var på stan och köpte lite garn. Ett till Safransgarn i vitt så trädgårdsmusen slipper bli rosa som Lovisa föreslog :p

Nu ska jag plugga lite till innan jag tar ledigt inför kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0