Måndag.

Den här dagen är ingen bra dag. Jag vill mest lägga mig i soffan med täcket över huvudet och försvinna idag. Men det kan jag inte. Jag måste plugga, på riktigt. Det börjar bli kris snart...igen. Jag förstår inte riktigt hur det ska gå till. Jag känner mig otroligt nedstämd idag. Vi vinkade av Therese genom fönstret för 10 minuter. Nu bor hon inte här längre.
Jag vet inte om jag tar det här alldeles för hårt. Det verkar inte som att någon annan är ledsen, men det kanske bara inte visar det. Jag tycker att det här är skitjobbigt. Sedan vet jag att jag reagerar 10 gånger mer än andra. Allt blir så mycket större och jobbigare i min värld. Och det här är jobbigt, skitjobbigt. Jag vill bara kasta Historia-boken i tvn och går i ide!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0