Pluggångest.

Jag sitter här i soffan och hittar på allt annat än det jag borde...vilket är att plugga! Jag ska skriva klart mitt uppdrag så jag kan skicka in det någon gång! Jag har 2,5 veckor på att skicka in 4 uppdrag! Grattis på mig. Varför ställer jag alltid till det såhär för mig? Varför har jag så kass självdisciplin?!

Jag har åtminstone sovit någorlunda bra inatt. Jag vaknade bara en gång och då somnade jag om ganska fort igen :)

Jag såg det första avsnittet av Stjärnorna på slottet igår, tre veckor efter alla andra :p Det kommer komma ett långt och förbannat inlägg om det senare, eller inte just nu tvprogrammet, utan mer om Björn Ranelid - detta rikspucko!

Under tiden kan ni roa er med att lyssna på min nya favoritlåt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0