Vardagssörjan.

Den här dagen har vi mest tillbringat nere i tvättstugan. Det var väldigt välbehövligt. Alla kläder jag brukar använda var mer eller mindre äckliga. Hur som, både jag och Björn tog med oss skolböckerna ner och jag insåg hur bra det är att plugga nere i tvättstugan. Ingen dator som lockar, ingen stickning som lockar, inga katter som vill kela, inga grannar som väsnas. Dock en massa tvättmaskiner som låter men det är inte samma sak. Men jag fick väldigt mycket gjort därnere. Hoppas bara att jag kan fortsätta lika bra imorgon även om jag inte är i tvättstugan.
På eftermiddagen slocknade vi i sängen i 2,5 timmar ungefär. Jag har ju inte fått sova i fred en hel natt på en vecka nu. Jag har vaknat hela tiden så nu var jag så trött så jag slocknade. Det var väldigt skönt, men ganska dumt. Jag kommer säkert inte kunna sova inatt för det :p
Jag måste berätta om min fantastiska talang också! Jag har lagat lasagne ikväll och jag vågar nog säga att jag är en lasagnemästare! Jag kan inte laga speciellt mycket mat, det ligger inte för mig. Men lasagne och wok i olika former är jag himla bra på. Så hädanefter kan ni titulera mig som lasagnemästare!

Nu får det vara nog för idag. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0