Hem till Östergötland.

Idag tar jag och Björn bussen hem till Östergötland. Vi ska bara stanna över helgen. Svenska Kyrkans Unga har årsmöte på söndag som jag styr med eftersom jag är ordförande så därför åker vi hem. Vi ska, för ovanlighetens skull, ta Swebus hem. Vi vågade inte beställa tågbiljett eftersom det varit massa krångel med tåget mellan Uppsala-Norrköping den här veckan.

Igårkväll blev jag klar med mitt miniprojekt. Det blev ett par raggsockar till systeryster. Hon sliter ut dom väldigt fort.

Möster: Järbo's Klassiska raggsockor i Mellanraggi
Stickor: strumpstickor nr 3
Garn: Järbo's Mellanraggi

Åh, idag fick jag min person i Sockgarnsbytet! Det ska bli roligt att skicka iväg något, och att få något tillbaka. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska skicka, men jag har en liten aning...kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0